Jó és rossz...

2011.02.25. 23:42 - Senti71

        Mivel is kezdjem?

  Ma éppen két hete, hogy megtudtuk: nemsokára új   taggal bővül a család:)  

    Meghatódtam, amikor előjött a második csík és elsírtad       magad:) Bevallom akkor egész estig még én is alig hittem     el. Még élénken él bennem amikor elmondtad Petrának a jó   hírt, és bár füleden volt a telefon, de hallottam ahogy       sikít:) Dani önkéntelen mosolya és Bogi első "beszólása", hogy    végre nem ő lesz a legkisebb:)

Végig izgultam ezt  a két hetet. Féltem, hogy mégsem igaz...de ma végre kiderült, hogy valóban útban van picur:)

Üröm az örömben az a haematoma...de nem lesz semmi baj...vigyázunk rá...vigyázunk rád:)

A bejegyzés trackback címe:

https://picurom.blog.hu/api/trackback/id/tr422691226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása